dobra organizacja

Dobra organizacja

Dobra organizacja czasu pracy cechuje się porządkiem i przewidywalnością kompetencji. Nie mogą one na siebie nachodzić. Od kierownictwa zależy jaki podział obowiązków będzie panował wśród kadry kierowniczej i nie tylko. By transport działał sprawnie niezbędna jest jego organizacja. Każdy winien znać cel podróży, czas, termin dostawy, załadunku i rozładunku. Kiedy pracownik wie, jakie posiada kompetencje i z danym problemem wie, do kogo ma się zgłosić firma działa sprawnie i przejrzyście.

Za zadbanie o takie standardy pracy odpowiada między innymi kierownik transportu. W transporcie i dostawach nie ma miejsca na pomyłki, które sporo kosztują. Dobrze jest znać swoje zadania, ale i orientować się w ogólnym zamyśle firmy. Branża transportowa niestety jest narażona na działanie czynników z zewnątrz. Zdarza się iż remont drogi, objazd, czy awaria samochodu spowoduje opóźnienie bądź straty.

Mimo iż z boku patrząc zadania kierownika transportu rysują się łatwo, to realnie okazują się bardzo trudne. Niektórzy kierownicy awansowani przekonują się o tym dopiero w praktyce. Znajomość teorii ułatwia zadanie, ale niewiele. Praca w tym charakterze to nie lada test sprawności i organizacji, kreatywności umysłu i podejmowania decyzji w stresie i pod presją czasu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *